Select Page
  • Els paisatges que han estimulat la creativitat de pintors, arquitectes, escriptors i xefs són els protagonistes del reportatge central que la revista “Descobrir Catalunya” publica al seu número del mes de juny.
  • “Descobrir Catalunya” és la revista de referència pel turisme interior de Catalunya. Es distribueix a Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears, i té 72.000 lectors mensuals.

La revista degana en llengua catalana dedicada al turisme i als viatges, “Descobrir Catalunya” ha publicat, al seu número del mes de juny un extens reportatge de 28 pàgines, més la portada, dedicat a la Garrotxa.

El reportatge fa un repàs als paisatges que han estat motiu d’inspiració per a artistes i creadors de diferents disciplines, des de Joaquim Vayreda fins als RCR Arquitectes, i desgrana els atractius dels principals indrets d’interès turístic de la comarca. Els textos, alguns dels quals firmats per noms tan coneguts i estretament vinculats a la Garrotxa com el periodista Toni Soler, s’acompanyen d’una agenda d’actes i d’una guia de serveis.

Les imatges, d’una gran plasticitat, permeten tenir visions de racons com el volcà del Montsacopa, de la Cova del Bisbe i des de punts de vista inusuals.

Els continguts del reportatge han estat coordinats per Turisme Garrotxa i l’Ajuntament d’Olot (DinàmiG), i s’han prioritzat les imatges primaverals, per potenciar la bellesa del paisatge aquesta època de l’any. Cal destacar que en la fase de preproducció, a més dels agents responsables de la promoció turística d’Olot i de la Garrotxa, també hi ha intervingut diferents empreses turístiques garrotxines, que han donat suport a l’equip de fotografia.

Amb aquest reportatge, que es publica fora de la temporada alta a la Garrotxa s’espera potenciar la imatge de la comarca com a destinació òptima per a tot l’any, a través d’uns continguts de qualitat. Aquesta acció s’alinea amb l’estratègia de promoció turística de la Garrotxa, basada en la Carta Europea de Turisme Sostenible i està inclosa al Pla de màrqueting de Turisme Garrotxa, que inclou tant accions de difusió, com de promoció i de creació de nous productes.

La revista, corresponent al mes de juny, ja és disponible a tots els quioscos, llibreries i biblioteques dels principals mercats emissors de turisme de la Garrotxa: Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears.