El Consell Comarcal de la Garrotxa, que durant aquestes setmanes de confinament ha estat prestant els seus serveis de manera telemàtica (i de manera presencial en aquells casos de necessitat), obre avui dilluns les seves portes amb les instal·lacions preparades per iniciar, a partir de demà, l’atenció ciutadana presencial amb cita prèvia.  

A partir de dimarts, 26 de maig, totes les persones que necessitin contactar amb el Consell Comarcal de la Garrotxa per realitzar alguna gestió, podran trucar al 972 27 49 00 o reservar cita prèvia a través del web www.garrotxa.cat. El personal del Consell Comarcal estudiarà les necessitats plantejades a la trucada o al formulari web i, si la gestió no es pot resoldre telemàticament, se li assignarà al ciutadà un dia i hora per atendre’l de manera presencial.

Amb aquest sistema de cita prèvia es vol reduir la presència de persones a les instal·lacions del Consell Comarcal al llarg d’aquestes setmanes de desescalada, per tal de minimitzar el risc de contagi per Covid-19. A tal efecte, la zona de recepció i aquells espais on es fa atenció al públic, s’han adequat per tal de seguir les directrius sanitàries, instal·lant mampares i garantint les distàncies entre persones. Així mateix, el personal del Consell Comarcal disposarà d’equips de protecció personal i es reforçarà la neteja d’espais, especialment durant les hores d’atenció al públic.

Horari d’atenció al públic amb cita prèvia: de dilluns a divendres, de 9h a 14h.