Aquests darrers dies, la Garrotxa ha atès dos grups d’operadors i agències de viatges per donar a conèixer l’oferta turística de la comarca.

D’una banda, en el marc del workshop Catalunya Premium de l’Agència Catalana de Turisme, celebrat a Sitges el passat 16 de novembre, es van realitzar diversos viatges de familiarització pels operadors participants arreu del territori.

La Garrotxa va ser una de les destinacions escollides per conèixer els serveis Premium d’activitats i gastronomia. Concretament, 12 operadors internacionals, van sobrevolar el territori en globus, amb Vol de Coloms, van fer un itinerari guiat per la Fageda d’en Jordà amb Trescàlia i van gaudir d’una experiència gastronòmica al Restaurant Les Cols d’Olot.

D’altra banda, aquest passat dijous i divendres, 10 operadors de Sud Amèrica i també especialitzats en producte de luxe i Premium van descobrir la Zona Volcànica de la Garrotxa amb l’empresa de guiatges En ruta Girona, el Modernisme d’Olot a través de la visita ofertada per Educart i van finalitzar l’estada a la comarca coneixent les viles medievals de Santa Pau i Besalú.

Ambdós accions han estat impulsades per l’Agència Catalana de Turisme, amb col·laboració del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i el suport de Turisme Garrotxa.

Els viatges de familiarització per operadors turístics són una de les accions amb que Turisme Garrotxa treballa des de fa anys sota l’estratègia turística comarcal de la Carta Europea de Turisme Sostenible. Aquests viatges tenen per objectiu donar a conèixer l’oferta turística especialitzada de la Garrotxa a agents i operadors turístics nacionals i internacionals, perquè aquests la puguin incorporar als seus catàlegs de viatges.