Després d’uns mesos “en pausa” a causa de la situació generada per la crisi sanitària de la COVID-19, Turisme Garrotxa tornar a activar l’activitat turística i econòmica a la comarca, amb la campanya la Garrotxa t’espera encapçalada pel vídeo la Garrotxa són els camins que tries.

El vídeo de represa de l’activitat turística  “La Garrotxa són els camins que tries” amb imatges de paisatge, cultura, producte local i activitats guiades i acompanyat per la cançó “Mística Rural” de Marta Rius, pretén convidar tant als mateixos garrotxins com als visitants de gaudir de la natura, de l’autenticitat i del benestar que ens dona la Garrotxa.

Des de l’inici de l’estat d’alarma, Turisme Garrotxa ha portat a terme diferents accions dirigides als seus socis; com ara l’atenció telefònica i assessorament sobre les mesures sanitàries i econòmiques, reunions virtuals i formació específica sobre noves normatives, protocols i plans de contingència.

Pel visitants, durant la fase de confinament, l’associació va adaptar la pàgina principal del web amb una imatge evocant tranquil·litat i acompanyada pel claim “La Garrotxa t’espera” #quedatacasa demanant als visitants quedar-se a casa i convidant-los a gaudir de la Garrotxa a través de les activitats a distància organitzades per les diferents entitats culturals i turístiques de la comarca.

Amb la campanya, es va publicar el vídeo “La Garrotxa en pausa”, un vídeo amb imatges evocadores de la Garrotxa i amb el missatge que, malgrat que el sector turístic es trobava “en pausa”, aquest ja es preparava amb les mesures adequades per tornar a acollir clients.

A mesura que s’avançava amb la progressiva desescalada, Turisme Garrotxa va continuar treballant en campanyes específiques per a visitants, com ara l’Ara us cuidem nosaltres, dirigida al col·lectiu sanitari i amb més de 35 ofertes d’establiments turístics, amb la calendarització de més de cinquanta activitats guiades o amb la publicació de les més de quaranta propostes de natura, gastronomia, salut i benestar per gaudir de la Garrotxa ofertades per les empreses del Servei d’Innovació i Producte de Turisme Garrotxa.

Ara, totes aquestes propostes queden recollides al site lagarrotxatespera.com, web que a més, recull altres noves idees com “50 coses a fer abans dels 99 anys” ,“La Garrotxa dels nostres avis” o “Autocaravanes friendly” sorgides del treball conjunt de diferents sectors de la comarca durant aquestes últimes setmanes.

Podeu descarregar-vos el vídeo i la imatge gràfica de la campanya des de http://ca.turismegarrotxa.com/video/