Select Page

Relació de llocs de treball

La relació de llocs de treball és l’instrument tècnic que permet l’ordenació del personal d’acord amb les necessitats dels serveis i estableix els requisits necessaris per a desenvolupar un determinat lloc de treball. Aquesta inclou tots els llocs de treball de funcionaris, laborals i eventuals, independentment si estan o no pressupostats. En aquest apartat, doncs, podràs consultar tota la relació de places d’un ens.

ANY 2021 

Clica  aquí  per consultar l’Anunci d’aprovació definitiva del pressupost general i la plantilla de personal per a l’exercici 2021

Denominació del lloc de treballTipologia del lloc de treballClasse de personalClassificació funcionarialForma de provisióDotació d’efectius 

 

Grup

 

 

 

Secretari/a

 

 

 

Comandament

 

 

 

Funcionari

 

 

 

Secretaria

Habilitació nacional. Proveïda per nomenament

 

accidental

 

 

 

1

 

 

 

A1-28

 

 

Interventor/ a

 

 

 

Comandament

 

 

 

Funcionari

 

 

 

Intervenció

Habilitació nacional. Proveïda per acumulació 

 

 

1

 

 

 

A1-28

 

 

 

Tresorer/a

 

 

 

Comandament

 

 

 

Funcionari

 

 

 

Tresoreria

Habilitació nacional. Proveïda per nomenament accidental 

 

 

1

 

 

 

A1-28

Secretari- interventor

 

del SAM

 

 

Tècnic

 

 

Funcionari

Secretaria assistència

 

municipis

Habilitació nacional.

 

Actualment interí

 

 

1

 

 

A1 -24

Tècnic administració

 

ó especial (TAE)

 

 

Tècnic Comandament

 

 

Funcionari

Serveis jurídics , rrhh i contractació 

 

Concurs – oposició

 

 

1

 

 

A1-24

Tècnic administraci ó especial

 

(TAE)

 

 

Tècnic

 

 

Funcionari

Serveis jurídics, rrhh i contractació 

 

Concurs – oposició

 

 

1

 

 

A1-24

 

 

Arquitecte

 

 

Tècnic Comandament

Laboral pendent funcionaritzacióUrbanisme i edificació 

 

Concurs-oposició

 

 

1

 

 

A1-24

ArquitecteTècnicFuncionari interíUrbanisme i

 

edificació

Concurs-oposició2A1-24
Tècnic serveis assistència

 

interna

 

 

Tècnic comandament

 

 

Funcionària

Registre i organització interna 

 

Concurs-oposició

 

 

1

 

 

A2

ANY 2021 

Clica  aquí  per consultar l’Anunci d’aprovació definitiva del pressupost general i la plantilla de personal per a l’exercici 2021

Denominació del lloc de treballTipologia del lloc de treballClasse de personalClassificació funcionarialForma de provisióDotació d’efectius 

 

Grup

 

 

Gerent

 

 

Directiu

 

 

Eventual

 

 

Gerència

 

 

Nomenament

 

 

1

 

 

A1

Tècnic comptable i control pressupostar

 

i

 

 

Tècnic comandament

 

 

 

Laboral

 

 

Gestió econòmica

 

 

Concurs-oposició

 

 

1

 

 

A2

Tècnic de

 

joventut i educació

Tècnic

 

Comandament

LaboralProjectes

 

joventut i educació

Concurs-oposició1A2
Tècnic de joventuttècnicLaboralProjectes de joventutConcurs-oposició4A2
Tècnic d’educaciótècnicLaboralMenjador i transport

 

escolar

Concurs per promoció interna1A2
Tècnic

 

comarcal d’educació

TècnicLaboralProjectes d’educacióConcurs-oposició1A2
Tècnic sistemes d’informació softTècnic ComandamentLaboralTecnologies de la informacióConcurs per promoció interna1A2
Tècnic sistemes d’informació hardTècnicLaboralTecnologies de la informacióConcurs-oposició1A2
Arquitecte

 

tècnic

TècnicLaboralUrbanisme i

 

edificació

Concurs-oposició2A2
Enginyer

 

tècnic

TècnicLaboralUrbanisme i

 

edificació

Concurs-oposició1A2
Tècnic de comunicació

 

i protocol

Tècnic comandamentLaboralServei de comunicació i

 

protocol

Concurs-oposició1A2
Tècnic

 

oficina de consum

Tècnic comandamentLaboralOficina de consum 1A2
Tècnic oficina de

 

consum

TècnicLaboralOficina de consumConcurs-oposició1A2
Tècnic en gestió documental

 

i arxiu

TècnicLaboralGerènciaConcurs-oposició2A2
Adm. serveis jurídics , rrhh i

 

contractació

Administratiu/ valaboralServeis jurídics i RRHHConcurs-oposició3C1
Adm.

 

Administració sistemes

de hard

Administratiu/ valaboralTecnologies de la informacióConcurs-oposició1C1
Adm.

 

Comptable

Administratiu/

 

va

laboralGestió

 

econòmica

Concurs-oposició2C1
Adm.

 

d’educació

Administratiu/

 

va

laboralServei

 

d’educació

Concurs-oposició2C1
Adm. administració       electrònica, transparència i LOPDAdministratiu/ valaboralAdministració electrònica, transparència i LOPDConcurs-oposició1C1

Directius Mandat 2019-2023

Gerent del Consell Comarcal de la Garrrotxa és el Sr. Sergi Martí i Arau

Retribució 52.951,22 euros anuals

Acta del 17 de juliol de 2019 de nomenament de Sergi Martí i Arau com a gerent del Consell Comarcal de La Garrotxa

Les competències de la gerència segons Decret Legislatiu 4/2003 són les següents:

Article 16
La gerència
16.1 Correspon al gerent, d’acord amb les directrius del ple i les instruccions del president:
a) Dirigir l’administració comarcal i executar els acords del ple.
b) Dirigir, inspeccionar i impulsar les obres i els serveis comarcals.
c) Autoritzar i disposar despeses, i reconèixer obligacions, en els límits de la delegació que li atorga el ple; ordenar pagaments i retre comptes.
d) Dirigir el personal de la corporació.
e) Exercir altres funcions que expressament li són delegades i no afecten les atribucions del president i del ple enumerades pels articles 13 i 14.
16.2 El gerent és nomenat i cessat pel ple del consell comarcal, a proposta del president. El càrrec de gerent és incompatible amb la condició de regidor. A més, se li apliquen les causes d’incapacitat i d’incompatibilitat establertes per als membres del consell comarcal. El gerent té la condició de funcionari eventual. Si la persona designada és funcionari de la Generalitat o de l’Administració local, se l’ha de declarar en situació de serveis especials.

Càrrecs de confiança Mandat 2019-2023

En la legislatura 2019-2023 el Consell Comarcal de La Garrotxa no disposa de càrrecs de confiança

Clica aquí per conèixer quant cobren els empleats públics del Consell Comarcal en funció de les categories dels treballadors.