2015_5_Interrupció.servei.telefònicHe estat 17 dies sense servei telefònic. Tot i que no sóc client de Movistar, he tingut molts perjudicis per la vaga que els operaris d’aquesta empresa han realitzat aquests dies. Tinc dret a una indemnització?

En aquests casos, la normativa vigent estableix una indemnització que ha d’anar a càrrec de l’operador amb qui teniu contractat el servei. L’import d’aquesta indemnització correspon a la part proporcional de la tarifa dels dies que no n’heu pogut fer ús d’aquest servei, multiplicat per cinc.

L’operador està obligat a indemnitzar automàticament l’abonat en el període immediat al del tall. A la factura hi ha de constar la data de l’aturada del servei, la durada d’aquest i el càlcul de la quantia de la indemnització.

En cas d’incompliment de la indemnització podem reclamar a la companyia trucant al servei d’atenció al client i demanant el número de reclamació i/o incidència, enviat un fax, una carta certificada, correu electrònic…

Per a més informació podeu posar-vos en contacte amb l’Oficina de Consum de la Garrotxa a consum@garrotxa.cat o bé al 972 27 60 44