Select Page

A causa de l’accident aeri de l’Airbus A-320 que realitzava la ruta entre Barcelona i Düsseldorf en el qual -segons s’ha confirmat- viatjaven un mínim de tres persones de la Garrotxa, el Consell Comarcal de la Garrotxa ha acordat la suspensió de les activitats programades per aquest dimarts 24 de març.

El president del Consell Comarcal de la Garrotxa, Joan Espona, ha expressat el seu suport als familiars i amics de totes les víctimes de l’accident d’avió de la companyia Germanwings, que s’ha estavellat aquest matí quan sobrevolava França. Espona, d’acord amb el decret de dol oficial, ha instat els ajuntaments de la comarca a hissar a mig pal les banderes exteriors dels edificis municipals i, tal com ha acordat l’Ajuntament d’Olot, a fer una crida als ciutadans de la Garrotxa perquè demà a partir de les 12h del migdia es guardi un minut de silenci davant de cada Ajuntament per mostrar el suport als familiars i víctimes de l’accident, que ha creat una forta consternació a la comarca.