2013_12_Com podem reclamarTinc problemes amb la companyia de telèfon, els del gas em cobren un servei que no he contractat, vaig comprar un aparell en una gran superfície que ha resultat ser defectuós i no m’hi volen estar…. Com ho he de fer per reclamar?

1r. Cal comunicar els fets a l’establiment o l’empresa a la que hem contractat el servei o comprat el producte:
Hem de demanar el full de queixa/reclamació/denúncia a l’establiment per tal de deixar-ne constància escrita.
Si es tracta d’un servei bàsic, cal trucar al servei telefònic gratuït d’atenció al client i demanar el número d’incidència de la reclamació per poder-ne fer el seguiment posterior.
L’establiment o l’empresa ha de respondre’ns en el termini màxim d’un MES.

2n. Si no obtenim una resposta satisfactòria en el termini d’un mes, podem presentar una queixa/reclamació/denúncia a l’Oficina de Consum que, en el cas de la Garrotxa, està situada a la planta baixa de Consell Comarcal (Av. Onze de Setembre, 22 d’Olot).

Recordem que en l’escrit de queixa, reclamació o denúncia hem d’incloure les nostres dades personals (adreça, telèfon de contacte…), cal exposar els fets, juntament amb la petició que traslladem a la companyia responsable del servei o el producte que hem comprat/contractat i adjuntar tota la documentació de què disposem (factura, tiquet, publicitat, pressupost…).

 

Per a més informació:
Oficina de Consum de la Garrotxa
Av. Onze de Setembre, 22 planta baixa
972 276044
consum@garrotxa.cat