L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l’administració electrònica.
Per posar-vos en contacte amb nosaltres, us podeu adreçar a:
Av.Onze de Setembre, 22
17800 – Olot
Adreça electrònica: ssi@garrotxa.cat
Tel.: 972 274 900
Servei d’assessorament en administració electrònica:
Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d’implantació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.
El catàleg dels serveis és pot consultar en l’apartat de Serveis del web del Consorci AOC.
Els principals serveis són:
- eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet
- Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
- EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes
- PCSP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)
- e.FACT: Factura electrònica
- eNOTUM: Notificacions electròniques
- ERES: Registre d’Entrada i Sortida
- Cercador: Cercador de les administracions públiques
- IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)
- Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
- Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.
Servei de formació i divulgació de l’administració electrònica
Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT
Servei de certificació digital
Som una entitat de registre que col·labora amb l’Agència Catalana de Certificació – CATCert, en la prestació de serveis de certificació a les administracions públiques catalanes.
Es porten a terme certificats tant de dispositiu com personals. Trobareu la llista sencera a http://www.catcert.cat/SERVEIS
El termini màxim d’emissió és de 2 dies per als certificats urgents d’alcaldes, secretaris i interventors, i 5 dies per a les sol·licitud ordinàries.
Les sol·licituds cal portar-les a terme per l’EACAT