Select Page

Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica

L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l’administració electrònica.

Per posar-vos en contacte amb nosaltres, us podeu adreçar a:

Av.Onze de Setembre, 22
17800 – Olot
Adreça electrònica: ssi@garrotxa.cat
Tel.: 972 274 900

Servei d’assessorament en administració electrònica:

Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d’implantació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOCCATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.

El catàleg dels serveis és pot consultar en l’apartat de Serveis del web del Consorci AOC.

Els principals serveis són:

  • eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet
  • Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
  • EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes
  • PCSP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)
  • e.FACT: Factura electrònica
  • eNOTUM: Notificacions electròniques
  • ERES: Registre d’Entrada i Sortida
  • Cercador: Cercador de les administracions públiques
  • IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)
  • Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
  • Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.

Servei de formació i divulgació de l’administració electrònica

Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOCCATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT

Servei de certificació digital

Som una entitat de registre que col·labora amb l’Agència Catalana de Certificació – CATCert, en la prestació de serveis de certificació a les administracions públiques catalanes.

Es porten a terme certificats tant de dispositiu com personals. Trobareu la llista sencera a http://www.catcert.cat/SERVEIS

El termini màxim d’emissió és de 2 dies per als certificats urgents d’alcaldes, secretaris i interventors, i 5 dies per a les sol·licitud ordinàries.
Les sol·licituds cal portar-les a terme per l’EACAT